#160950: "Bannir la succube demande le mauvais prix"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
# | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
---|
Descrición detallada
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
non, visible que dans le menu d'action• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
non, visible que dans le menu d'action• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
non, visible que dans le menu d'action• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
• Qué acción de xogo querías realizar?
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
non, visible que dans le menu d'action• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
non, visible que dans le menu d'action• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
non, visible que dans le menu d'action• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Lorsqu'on banni une carte, on doit en payer le coût d'invocation. Pourtant, lorsque j'essaie de bannir une succube (qui a coût 0), le jeu m'impose de payer 2 jetons bleus de 3 (coût 6).• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.