#91113: "Skirmish not resulting in tie"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Round 5
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Round 5
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Round 5
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Round 5
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Round 5
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Round 5
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
During round 5, the contested card was awarded to a player even though the skirmish resulted in a tie for fight value and number of people. It may be because it did not count the group leader as 2 people.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v114
Historial de informes
2. How many people did the tied players have?
3. Which cards were active in the skirmish?
4. Has the game ended? We cannot troubleshoot games in progress.
We've seen thousands of tied skirmishes with no issues, so we now ask for this info before investigating a report.
2. How many people did the tied players have? Each player had 3
smischel has a skirmish strength of 4 (Brawler, Group Leaders)
Wilvictus has a skirmish strength of 4 (Multitool, Brawler, Refugee, Scavenger)
3. Which cards were active in the skirmish?
Wilvictus used a Saboteur, to take out smischel's spear. I see now: When cards are played during the Resource Gathering phase, they are discarded after use.
During the Skirmish Phase, all cards remain until the end of the round, even if a special power
is activated (e.g. saboteur or sniper team).
Therefore the saboteur counted towards the people total.
4. Has the game ended? We cannot troubleshoot games in progress. not yet. But this is not a bug its a detail in the rules I did not understand.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
