#91036: "Mead Cup's ability should be optional but isn't"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Around move 6 (my first turn).
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Around move 6 (my first turn).
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Around move 6 (my first turn).
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Around move 6 (my first turn).
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Around move 6 (my first turn).
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Around move 6 (my first turn).
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When playing with artifacts, the Mead Cup says you may discard a card after exploring, but I didn't see an option to not discard one. From the wording, it should be optional.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v113
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
