#8962: "2nd move order out of mud did not move robot. First order was given by zap."
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v49
Historial de informes
Robot A executes: turn right, zap (turn right), zap (move forward)
Robot B executes: turn right, forward & grab (white tile), drop
Both forward orders resulted in the message "Robot B forward is ignored because of the mud"
I haven't encountered this issue before, so I don't know if it is because I have interpreted the rules differently from the implementor, or because the first move order was given by a zap, or because the second move order was on a white tile, or the intervening turn order, or some combination of these. Perhaps other players will comment and narrow this down.
Relevant quotes from the English version of the rulebook:
"Mud has no memory : should a robot start his turn in the Mud,
it will need two Forward moves to get out even if one was
ignored on the previous turn."
Note that the rules are consistent about referring to a player's turn as
reprogramming both robots and executing both programs.
"Example 2 : A Robot starts his turn in a Mud hex. His program
is 'Forward 1x', 'Turn Left', 'Forward 1x'. The first Forward is
ignored, then the Robot Turns and moves out of the mud."
boardgamegeek.com/article/27911536#27911536
(Start at the post by tomslick)
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
