#86624: "2 different red cube cards, only charges 1 card, graphical maybe."
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Move 67
Move 76
It displays in replay, but didn't happen in game, I didn't check if it was graphical glitch. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Move 67
Move 76
It displays in replay, but didn't happen in game, I didn't check if it was graphical glitch. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Move 67
Move 76
It displays in replay, but didn't happen in game, I didn't check if it was graphical glitch. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Move 67
Move 76
It displays in replay, but didn't happen in game, I didn't check if it was graphical glitch. -
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Move 67
Move 76
It displays in replay, but didn't happen in game, I didn't check if it was graphical glitch. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Move 67
Move 76
It displays in replay, but didn't happen in game, I didn't check if it was graphical glitch. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When activating a red sector which contained two cards that charge cubes, one taking 2 cubes to allow +1 to roll and the other 1 cube to allow +1 to roll, it would only charge the 2 cubes to allow +1 to roll, not also the 1 cube to allow +1 to roll.
This same bug happened 2 out of the 2 time this game it was possible to happen. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
Historial de informes
It stayed uncharged for rest of game, maybe was graphical.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
