#8450: "Discarded goods without overflowing boats"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v61
Historial de informes
Can I “toss my resources overboard”?
No, I am not allowed to get rid of my resources except if, when collecting resources, all my boats, included those I have bought during the game, are full. In this case, I can discard them (put the resources back in the stock) in order to make room to the new resources I have just collected. _The number of old resources I discard in this case equals the number of new resources I collect, so that, at the end of the Collecting action, all my boats are still full_.
Step 0: initial situation with unwanted furs (i.imgur.com/PBRn6Rl.png)
Step 1: harvest meat; original cargo is still on the boat (i.imgur.com/uHvm1z3.png)
Step 2: click one of the new meat; original cargo is now clickable (i.imgur.com/yG8SqV6.png)
Step 3: click that cargo right off the boat; you've now ditched unwanted cargo despite it being against the rules (i.imgur.com/l9gnjbe.png))
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
