#83908: "Trader token for controlled territory not scored correctly"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v111
Historial de informes
boardgamearena.com/table?table=421765957
boardgamegeek.com/thread/2278870/traders-player-token-adjacency-question
However, current version of the game (boardgamearena.com/9/tapestry?table=455632201) gives a Trader the opportunity to play a Trap card when an opponent attempts to conquer a territory with (only) a Trader token.
Trap text reads: "You may discard this card from your hand when an opponent tries to conquer your territory."
If the Trader token does not provide control of a territory, then it shouldn't count as "your territory" and thus the Trader player should not be able to play a Trap.
boardgamegeek.com/thread/2271743/traders-question
boardgamegeek.com/thread/2278870/traders-player-token-adjacency-question
Screenshot here: imgur.com/a/RVtrOMz
If it is not intended then it should definitely be addressed.
"Control refers to a territory on which your outpost is the only upright outpost. You can’t conquer territories you already control."
A trader token is not an outpost, so it should not control.
The token doesn't even appear on the map.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
