#81513: "Outbidding turn oder"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Yes, but I'm sorry, I don't have time to search for the move number. It was in the first three rounds, at least.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes, but I'm sorry, I don't have time to search for the move number. It was in the first three rounds, at least.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Yes, but I'm sorry, I don't have time to search for the move number. It was in the first three rounds, at least.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Yes, but I'm sorry, I don't have time to search for the move number. It was in the first three rounds, at least.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Yes, but I'm sorry, I don't have time to search for the move number. It was in the first three rounds, at least.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes, but I'm sorry, I don't have time to search for the move number. It was in the first three rounds, at least.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When someone is outbid, they don't necessarily get to place their meeple back down immediately. Play continues around the table to the next person that doesn't have their meeple down on the board.
So in a 3 player game, if Player A bids 0 on Stack 1, and then Player B bids 1 on Stack 1, the next bid belongs to Player C, even though Player A just got their meeple back. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v110
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
