#80182: "Changing cards to gender neutral pronouns"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
One of the tent cards reads: "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of his Targi."
I believe this is the same wording as in the original game, but ideally, it should be changed to "In the round after you played this card, your opponent is only allowed to place 2 of their Targi." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v109
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
