#77945: "Reroll a dragon dice with Tristan in delve 10 if this dragon dice is the only black dice left"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Maybe.
Last move of MissMeeple, #552.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Maybe.
Last move of MissMeeple, #552.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Maybe.
Last move of MissMeeple, #552.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Maybe.
Last move of MissMeeple, #552.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Maybe.
Last move of MissMeeple, #552.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Maybe.
Last move of MissMeeple, #552.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Last move:
I'm not sure, but...shouldn't I be allowed to discard a treasure to roll the dragon dice again? (It wasn't important in that game, but in closer ones it could be usefull because if you have one white dice left and the dragon dice becomes a chest and the chest contains a treasure that is worth 2 points, you would give 1 point to get 2points back.) • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
Tisch #328770803
Zug #552
Fortschritt 100%
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
