#7593: "Cards Played in the Same Settle Phase Can Incorrectly Be Used For Takeover Defense"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Moves 61 to 63
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Moves 61 to 63
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Moves 61 to 63
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Moves 61 to 63
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Moves 61 to 63
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Moves 61 to 63
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
A card just played during a settle phase cannot be used to defend against a takeover attempt in the same settle phase.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v58
Historial de informes
It cost me the game too :(
At turn 65, the other player played a military world on the same settle action as I attempted a take over. Their new world gave them one more military when it should not have.
Move #75
Progression 82%
Newly placed (same phase) Uplift card increased the defense and stopped the takeover, which shouldn't work that way.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
