#75731: "Acid attack with clown costume"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
second to the last turn of the game
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
second to the last turn of the game
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
second to the last turn of the game
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
second to the last turn of the game
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
second to the last turn of the game
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
second to the last turn of the game
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v107
Historial de informes
boardgamearena.com/bug?id=57635 and
boardgamearena.com/bug?id=53082
A player using Clown will resolve the dice twice: once when the dice show all six possible faces, and then again after resetting the dice to the player's choice. The issue is, other cards like Acid Attack and Witch, do they act on the first resolution or the second?
My view is, other cards should generally act after the second resolution. In other words, I think that if you've got five of the faces but not claw, Acid Attack should not help you to activate Clown. And I also think that Witch shouldn't be able to be used to frustrate Clown (i.e. another player shouldn't be able to use Witch after the first resolution, only after the second resolution).
Note that this is a big difference between Clown and Complete Destruction. With Clown there are two resolutions of the dice; with Complete Destruction only one.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
