#74425: "Small bug in the draw order due of character ability"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
The Gatling is played at #107, the bug at the end of its effect, move #112
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
The Gatling is played at #107, the bug at the end of its effect, move #112
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
The Gatling is played at #107, the bug at the end of its effect, move #112
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
The Gatling is played at #107, the bug at the end of its effect, move #112
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
The Gatling is played at #107, the bug at the end of its effect, move #112
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
The Gatling is played at #107, the bug at the end of its effect, move #112
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Once a multiple shoot has been played, the abilities of characters who draw cards are applied (correctly at the end of the effect) in the turn order starting from the Sheriff (clockwise). In this case after a Gatling, Suzy's ability has been applied before Bart ability. Bart must draw before Suzy, just because of table order.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v104
Historial de informes
I limit myself to highlighting what I see, I have not yet encountered some "delicate" cases at the table but overall it is done really well, congrats!
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
