#73965: "Prestemur n'a pas pu voler la carte de mon adversaire piochée avec Ragfield"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
L'interface m'indique ce message :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler
Après plusieurs tentatives, j'ai été obligé de choisir l'autre option, ne pas voler la carte.
Ce qui d'ailleurs entraine ma défaite. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v106
Historial de informes
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
