#66334: "Brain transference during draw 2 and use em did not immediately end turn"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
#15-#18
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
#15-#18
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
#15-#18
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
#15-#18
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
#15-#18
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
#15-#18
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
In all Fluxx rules and versions, these Action cards like Draw 2 and Use Em (or D3P2) are described as being a Single, Compound Action that needs to be completed before you can do anything else (next Play, or Free Rule or Keeper power). So it was also developed that you need to fully complete this Action and only then your turns ends (so any remaining Plays are just forfeited)
However, when trying to find the correct Looney Labs faq entry to support my explanation, I came across this post that contradicts my understanding of this behavior:
faq.looneylabs.com/question/967
From that faq answer it seems you are right and the turn should end immediately, discarding the remaining cards in your mini-hand.
I will need some time to check and verify the impact of this change, to make sure it doesn’t cause any other issues or unexpected bugs.
Forced turn end behavior is corrected as described in that FAQ entry.
This applies to Brain Transference, but also to Time Portal and What Do You Want
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
