#63238: "The Organizer"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
As a follow up suggestion, I think if it would give you nothing, there should be some warning in place to say you're about to do something with the value of 0, are you really sure?
I'm not sure if straight up stopping is the right answer, as there may be times when you want to do a naught action just to get rid of a card, idk • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v100
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
