#59222: "Mammoth herd rule - food before resources"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N -
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v98
Historial de informes
In screenshot you can see that I could have paid with other resource instead of food.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
