#57958: "When last card is UFO, you can't draw a card."
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
yes, 235348830
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
yes, 235348830
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
yes, 235348830
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
yes, 235348830
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
yes, 235348830
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
yes, 235348830
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In the rule, it's says when UFO is the only card in your hand, you can draw a card.
But in BGA, You can't • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v97
Historial de informes
This rule only applies if you have only UFO in your hand, that is, if you draw a UFO on the next turn after you have zero cards in your hand.
I saw in the replay that I do not have UFO only in my hand.
When you have zero cards in your hand and it's your turn to draw a UFO, you should get another card, but it didn't work in certain cases.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
