#56026: "Freeze Time didn't work on the turn I bought it"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Yes, visible, Move 71
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes, visible, Move 71
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Yes, visible, Move 71
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Yes, visible, Move 71
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Yes, visible, Move 71
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes, visible, Move 71
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v96
Historial de informes
Happened here to me on this Arena turn-based table, I also rolled 111 then converted a Cultist into energy and bought it and nada....
I've seen multiple cases where it worked properly otherwise so I'm not sure why it didn't work when I tried...is it related to the Cultist energy conversion?
Happened here during Arena.... when will this be fixed? It's been almost a year hasn't it?
Turn 149
Now, this is sligthly different, as I took the Wicked Tile Fluxling and copied Time Freeze(m,so could be the same case for power card Mimic). Ofcourse Fluxling activates in an earlier phase during resolving, while Mimic only does after in the Buying phase.
"This might be a technicality in the rules where freeze time only activates at the time you resolve 111. Since you would have already resolved 111 before you bought the card, you might just have to wait until your next turn before you can use it."
If it's a technicality, then it doesn't come from a strict reading of the card itself. For some reason, I can't copy the text from the card in the game, so I can't paste it here, but it begins with "On a turn where you score 1 1 1...", and has no further stipulation. So, the reasonable thing to do would be to check at end of turn whether the 1-1-1 condition holds, and trigger the extra turn accordingly.
- Sunken Temple (acts as a temparary evolution, not a permanent one).
- Electric Carrot (never lets opponents choose to give energy instead of losing an extra heart).
- Unstable DNA (lets player using card exchange for any card, not just one that's owned by the player they were smashed by).
I know this is the wrong thread for these, but there have been reports about these for a while and nothing has been done about them yet. Thank you!
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
