#51649: "problème avec déclenchement du bonus 14 ligne Beijing"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Valider la pose de ma loco 10.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Valider la pose de ma loco 10.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Valider la pose de ma loco 10.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Valider la pose de ma loco 10.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Cette action n'est pas autorisée par les règles : Vous avez débloqué un jeton avantage mais ne l'avez pas placé.
Le problème c'est qu'au déclenche de l'action, cela me propose pas de prendre mon bonus... • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Valider la pose de ma loco 10.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Valider la pose de ma loco 10.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
Historial de informes
Pour les similitudes:
- déclenchement du bonus 14 ligne Beijing (choix bonus 4 déplacement de rails)
- déclenchement ensuite d'une pose de locco en position 1 sur ligne Beijing
A la validation des actions, erreur avec message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null"
Pb reproductible , la touche F5 ne résout rien.
Navigateur: Version 1.34.80 Chromium: 97.0.4692.71 (Build officiel) (64 bits)
Reproduit sur téléphone également (Androide 11)
Détail actions:
2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #13 → BEIJING-BAOTOU #14 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #5 → → Emplacement pour une usine #17 → → Locco9 BEIJING-BAOTOU → Réserve → → Emplacement pour une usine #18 → → TOKYO-OSAKA #4 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null" occurs when i validate actions.
Détail actions:
Conducteur 14 : 2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #14 → BEIJING-BAOTOU #15 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #6 → → TOKYO-OSAKA #5 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Move #175
Progress 86%
The same from above.
When using a Locomotive #9 at Beijing in addition to #4 and #1, I should unlock Idea token un 14, but it doesn't work and, moreover, system says it's not allowed by the rules: "Operation is not allowed by the rules: You unlocked Advantage Token but did not place it".
I cannot place it if system does not offer me the chance!
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
