#51596: "Mineworker hover text contradicts the card itself"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v95
Historial de informes
"When you play this card in a 1/2/3/4-player game, you also receive 0/1/2/3 silver.
Each time you take the “2 silver” from the last space of a mountain strip, you receive
1 additional silver. (If you take multiple “2 silver” items at once, you receive the
additional silver for each of them.)"
No one has apparently ever questioned this on BoardGameGeek, so it appears it is correct as written (only the last space). "Multiple 2 silver items at once" would refer to using the action spaces that let you take resources from multiple mountain strips.
Then again, maybe "the last space" is a poor translation, so I guess I need to post on BGG after all and ask. :D
In the current implementation, one additional coin is given for _every_ Silver slot.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
