#51561: "Parasite doesn't attack the bastion/Parasite n'attaque pas le bastion"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
tour 25
Turn 25 • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
tour 25
Turn 25 • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
tour 25
Turn 25 • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
tour 25
Turn 25 -
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
tour 25
Turn 25 • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
tour 25
Turn 25 • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
