Todos os informes
Informes de beyondthesun_displayed
#42726: "Jumped a ship to a system, but ship didn't move. When opponent colonized, ship went to Deep Space"
fixed: O erro foi amañado
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Researched Hivemind Computing, and this let me jump a 2-Ship from Sol to Wolf 359. This should have let me take control (combined 7 power vs 5 from opponent). But my 2-ship didn't appear to move; it stayed on Sol, even though the log says it moved. The next turn, my opponent colonized that system. But of my ships that were on that system moved to Deep Space (as expected), but the 2-Ship from Sol also suddenly moved to Deep Space.• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Yes. Replay move from 9:09 AM (Deedriarch research Hivemind Computing)• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
Historial de informes
Deedriarch • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
10. Xuñ 2021 15:37 • F5 did not solve the problem. Opponent also saw the error when watching the replay.
Mogri • O erro foi amañado:
10. Xuñ 2021 19:51 • This was a display issue - your opponent had 7 power at Wolf 359 as well, so the fact that you did not take control is not a bug.
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.