#42070: "card used twice while counting the objective cards"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
move #68 (end of game)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
move #68 (end of game)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
move #68 (end of game)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
move #68 (end of game)
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
move #68 (end of game)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
move #68 (end of game)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
from rules: "Important: When counting the objective points, each Resource or
Gold card in the play area may only be counted once." • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
the English rules are incorrect. Each card can only be counted once per objective! The editor is French and you might look up the French rules if you want to :-)
I'm not sure about the count but maybe the rules are misinterpreted on my side
If I understand well, my opponent scored the same cards on the left for 2 objectives
- Common Blue, Blue , Red
- Secret Purple Purple Blue
Top blue card is used twice but maybe it is possible as it is not the same objective
Thank you for your confirmation
Best Regards
This is not the first time that happens to me.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
