#41081: "not allowed to take second tile"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
error can be seen in move 2 and 3, both in my turn and my opponent respectively.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
error can be seen in move 2 and 3, both in my turn and my opponent respectively.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
error can be seen in move 2 and 3, both in my turn and my opponent respectively.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
error can be seen in move 2 and 3, both in my turn and my opponent respectively.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
error can be seen in move 2 and 3, both in my turn and my opponent respectively.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
error can be seen in move 2 and 3, both in my turn and my opponent respectively.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
according to the rules, you either pick one tile with 2 spirit symbols, or two tiles with 1 spirit symbol. If I collect a tile with one spirit symbol, it does not allow me to pick a second tile. It promps me to put a crystal and then my turn ends.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v90
Historial de informes
Sorry again! everything works fine.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
