#36255: "Remise dans le paquet des cartes danger"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
oui
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
oui
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
oui
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
oui
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
oui
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
oui
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Lorsqu'un danger apparaît une seconde fois, l'expédition s'arrête. Et la seconde carte danger doit être remise dans la boite. Or, le nombre de cartes dans la pioche reste identique d'une manche à l'autre.
Par conséquent, je pense que ce détail de la règle n'est pas respecté.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
我覺得只有在第一回合的時候應該要有31張牌才對,可是只有30張牌。
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
