#32439: "Cartwright didn't kick in even though no other official were used during the player's turm"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
"Note: when collecting carriage cards, the number of city cards in the route is important, not the number of houses the player is allowed to place as a result of the route."
BUG confirmed!!!
The carriages are assigned according to the number of Town cards in the closed road. The placement of the houses does not matter and a new carriage can be attributed without any placement of houses.
The cartwright allows the player to receive the carriage of 6 towns when the road includes only 4 cards.
I agree that volker78 close it a little bit too quick. But I do not share the angry tone of your last post.
Volker78, could you please investigate further ? Thanks.
I don’t put a lot of emphasis on spot errors, even when they’re surprising. But if reports are closed almost as soon as written, there is really a problem of method.
How did the Cartwright works?
Seems that the bug isnt fixed.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
