Todos os informes
Informes de A Illa Proibida
#29727: "Une 2ème carte "Temple du soleil" a été piochée dans Inondation, sans montée des eaux entre temps"
notabug: Isto non é un erro
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Je devais tirer 4 cartes inondations. Entre la 3ème et la 4ème carte, le paquet inondation a été remélangé sans raison (pas de montée des eaux). J'ai donc à nouveau tiré la carte "Temple du Soleil" alors que l'on pas tirer la même carte deux fois de suite. Sur l'historique, apparaît "pile inondation mélangée" en plein tirage des 4 cartes.• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Oui, au coup n°92.• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v87
Historial de informes
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.