Todos os informes
Informes de quantik_displayed
#29515: "2 cubes sur la même ligne"
notabug: Isto non é un erro
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
placement• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
oui, mon 5ième coup• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
6. Dec 2020 16:20 •
lyconide • Isto non é un erro:
6. Dec 2020 17:10 • Bonjour NewHead,
Il n'y a pas de problème, c'est autorisé dans la règle du jeu
Voici le passage concerné :
"Par contre il est possible de poser une forme dans une ligne, colonne ou région où cette même forme a déjà été posée par soi-même"
Il n'y a pas de problème, c'est autorisé dans la règle du jeu
Voici le passage concerné :
"Par contre il est possible de poser une forme dans une ligne, colonne ou région où cette même forme a déjà été posée par soi-même"
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.