#26537: "'After the Storm' promo card clarity"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v86
Historial de informes
The card allows one reroll as implemented.
You are only allowed to reroll your dice once. You only receive points for your diamonds and your gold coin, but twice the amount. You can go to skull island but you are still not allowed to reroll more than once. If you have more than 3 skulls after your reroll, you score according to the rules of skull island (but your turn still ends)
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
