#25830: "Got "the card is not in your hand" error message when doing things that should have been allowed"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? -
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
"That card is not in your hand"
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
Historial de informes
Trying to play Political Science as the only card in my discard through Political Party.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
