#24722: "All adventures that landed on a tunnel went through"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
a few moves before move 123
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
a few moves before move 123
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
a few moves before move 123
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
a few moves before move 123
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
a few moves before move 123
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
a few moves before move 123
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v85
Historial de informes
Example: Jan (Green) has 4 active adventurers, and advances all of them by 2 tiles. The 3 adventurers
coming from the same space go ahead another 3 tiles immediately due to the Osiris tile. Now, he can
decide to advance his single adventurer through the tunnel or to take the treasure tile. He takes the
treasure tile.
Thanks for the report
It occurred in arena game #160740445. At turn #107, red played a move 2 card. This advanced 3 adventures onto a move 1 Osiris space, which in turn moved them forward onto a tunnel space. Then all 3 automatically travelled through the tunnel to the end of the board. In turn #108, red chose one of these tunneling adventurers as the activated piece, claiming nothing since it was a tunnel tile.
The other opponent noted the illegality of this move in the chat (see page 8 of the rulebook). This significantly impacted the end result of the game.
Pictures before and after move #107 are here: imgur.com/a/6YhZ8cN.
sorry for the distrurbance
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
