#24128: "Unable to play two same color stones in a single turn"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
• Cal é o teu navegador?
Chrome Mobile
Historial de informes
sorry, I missed this rule in the description :)
fixed
boardgamearena.com/table?table=178975505
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
