Todos os informes
Informes de skat_displayed
#22145: "gedrückter Bube wurde mit einberechnet, Spiel verloren"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Der gedrückte Bube wurde mit in den Spielwert genommen, sodass sich der Spieler überrissen hatte (obwohl der Bube gedrückt war, um sich eben nicht zu überreißen)• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
191• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
KielerSprotte07 • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
4. Ago 2020 21:50 • Der Spieler hatte das Reizen mit 20 gewonnen und um Karo mit einem Spielwert mit 18 spielen zu können den Pik Buben gedrückt, sodass nur noch mit Spiel 1 (+1) gespielt wurde.
Das System berechnete aber den zweiten Buben mit, sodass das Spiel verloren ging
Das System berechnete aber den zweiten Buben mit, sodass das Spiel verloren ging
ElNSTElN • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
27. Xan 2021 18:01 • Das Drücken ändert nichts an der Berechnung des Spielwerts. Bei einem Handspiel ist es beispielsweise auch der Fall, dass die Karten im Skat dennoch bei der Bestimmung des tatsächlichen Spielwerts am Ende herangezogen werden.
qwertasdfg • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
22. Mai 2021 10:09 •
4. Xuñ 2025 10:35 • Ja genau, der Skat ist Teil der eigenen Karten. Sowas wie nen Buben drücken um ne andere Reizstufe zu haben, gibt es nicht. Kein Bug
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.