#189107: "Player drew agenda card from discard that they played this turn"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard • Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
