#174286: "My opponent was not allowed to play a character card, even though it is always legal to do so. "
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Stated in the title.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
boardgamearena.com/table?table=694221351
Move 122.
My opponent had 2 cards left and had worked hard to get to the goal of "have 10 cards in the discard pile".
But the interface would not let him play his "Healer" card because he has no coin to pay.
This does not matter. Any character can be played, and if the effect cannot be carried out, it just ends up being a wasted play, but at least it would have allowed him to get a 10th card in his discards. Instead, he had to use the Matrona, and lost the 8 points for that goal.
This is a rare bug but must be fixed; it very must messed up the game.
Thank :) • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Stated in the title.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
boardgamearena.com/table?table=694221351
Move 122.
My opponent had 2 cards left and had worked hard to get to the goal of "have 10 cards in the discard pile".
But the interface would not let him play his "Healer" card because he has no coin to pay.
This does not matter. Any character can be played, and if the effect cannot be carried out, it just ends up being a wasted play, but at least it would have allowed him to get a 10th card in his discards. Instead, he had to use the Matrona, and lost the 8 points for that goal.
This is a rare bug but must be fixed; it very must messed up the game.
Thank :) • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Stated in the title.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Stated in the title.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Stated in the title.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
boardgamearena.com/table?table=694221351
Move 122.
My opponent had 2 cards left and had worked hard to get to the goal of "have 10 cards in the discard pile".
But the interface would not let him play his "Healer" card because he has no coin to pay.
This does not matter. Any character can be played, and if the effect cannot be carried out, it just ends up being a wasted play, but at least it would have allowed him to get a 10th card in his discards. Instead, he had to use the Matrona, and lost the 8 points for that goal.
This is a rare bug but must be fixed; it very must messed up the game.
Thank :) • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Stated in the title.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
boardgamearena.com/table?table=694221351
Move 122.
My opponent had 2 cards left and had worked hard to get to the goal of "have 10 cards in the discard pile".
But the interface would not let him play his "Healer" card because he has no coin to pay.
This does not matter. Any character can be played, and if the effect cannot be carried out, it just ends up being a wasted play, but at least it would have allowed him to get a 10th card in his discards. Instead, he had to use the Matrona, and lost the 8 points for that goal.
This is a rare bug but must be fixed; it very must messed up the game.
Thank :) -
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Stated in the title.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
boardgamearena.com/table?table=694221351
Move 122.
My opponent had 2 cards left and had worked hard to get to the goal of "have 10 cards in the discard pile".
But the interface would not let him play his "Healer" card because he has no coin to pay.
This does not matter. Any character can be played, and if the effect cannot be carried out, it just ends up being a wasted play, but at least it would have allowed him to get a 10th card in his discards. Instead, he had to use the Matrona, and lost the 8 points for that goal.
This is a rare bug but must be fixed; it very must messed up the game.
Thank :) • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Stated in the title.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Stated in the title.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
boardgamearena.com/table?table=694221351
Move 122.
My opponent had 2 cards left and had worked hard to get to the goal of "have 10 cards in the discard pile".
But the interface would not let him play his "Healer" card because he has no coin to pay.
This does not matter. Any character can be played, and if the effect cannot be carried out, it just ends up being a wasted play, but at least it would have allowed him to get a 10th card in his discards. Instead, he had to use the Matrona, and lost the 8 points for that goal.
This is a rare bug but must be fixed; it very must messed up the game.
Thank :) • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Stated in the title.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v137
Historial de informes
I also experimented with other character cards that could be in a situation where no effect is possible:
Anglerfish (with no locations to raise and no locations in the discard pile to conquer): The game allowed the anglerfish to be played. No effect occurred, and the next player took a turn, as normal.
Wave-Teller with no locations on the player board: Same thing, the card was allowed to be played, and no effect occurred; the next player then took a turn.
Researcher with no locations to raise: Same thing, no problem occurred, the card was played, and the next player took a turn. BUT... the other player did not get the one raise that should be given.
THAT is a separate bug, for which I have already written a separate bug report.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
