#173092: "2 hands during the turn increase verdant in a single plant"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
It was my last move, after collecting the last card
• Cal é o teu navegador?
Edge
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
It was my last move, after collecting the last card
• Cal é o teu navegador?
Edge
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
• Cal é o teu navegador?
Edge
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
• Cal é o teu navegador?
Edge
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
It was my last move, after collecting the last card
• Cal é o teu navegador?
Edge
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
It was my last move, after collecting the last card
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Edge
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
It was my last move, after collecting the last card
• Cal é o teu navegador?
Edge
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
• Cal é o teu navegador?
Edge
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
It was my last move, after collecting the last card
• Cal é o teu navegador?
Edge
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
• Cal é o teu navegador?
Edge
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
