Todos os informes
Informes de aquatica_displayed
#169328: "Adela effects resolved in the wrong order"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
I am not 100% sure about this, but I cannot imagine this is the way "Adela" is supposed to work:
At move 19 (or maybe 18 or 20), my opponent played Adela. The interface required my opponent to discard first. I then discarded the same card, putting my opponent at a disadvantage with what is already the worst King in the deck.
I assume the discard should be done first by the opponent(s) so that the person who played Adela can then decide which card to discard, and ensure that an actual action can be taken (in the event that the other player(s) discard a character that would have no effect for the person who played Adela.• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
approximately move 19 (maybe 18 or 20).• Cal é o teu navegador?
does not matter
Historial de informes
15. Mai 2025 17:55 •
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.