#167897: "Is this a bug? - extra resources than backpack can carry for end of round bonus "
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Turn #149
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Turn #149
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Turn #149
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Turn #149
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Turn #149
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Turn #149
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v135
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
