Todos os informes
Informes de The White Castle
#165231: "I activated the same line on my board twice in a single turn"
notabug: Isto non é un erro
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
According to this bgg post: boardgamegeek.com/thread/3183249/article/43225624#43225624
a player should not be allowerd to actiate the same line twice in a single turn, but I was able to do that by activating it once with a dice on the player board, and a second time using the Warrior 5 bonus action. The implementation didn't let me activate a third time.• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
It happened in this game: boardgamearena.com/15/thewhitecastle?table=657237662
Round 2, turn 1 of the yellow player.• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
15. Abr 2025 18:39 •
jordijansen • Isto non é un erro:
15. Abr 2025 18:41 • You got it once from the dice placement and once from the warrior bonus. This is allowed. You can't just gain it multiple times from the warrior bonus
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.