Todos os informes
Informes de piratas_displayed
#162650: "My opponent used a Steersman in the attack, which should not be allowed per the rules"
fixed: O erro foi amañado
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
On his 3rd turn (at 7:44 AM) my opponent attacked me with a 3-shot cannon and added a Steersman (Helmsman) as his 2nd card in the attack. This shouldn't be possible. Only Cannon and Parrot are allowed when attacking. Helmsman should be used only when defending. This is from the rulebook:
"Bluffing on Combat
A player can never bluff to start a combat, placing down a card that is not a cannon or a parrot. Helmsman do not initiate combat."
"Helmsman – Flee from a duel. Whenever a foe declares an attack against you, instead
of playing cannon cards to DEFEND yourself, you can play a Helmsman facedown"• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Move # 19
(The game is still in progress, so the replay may not be available yet)• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v134
Historial de informes
26. Mar 2025 22:03 •
27. Mar 2025 4:14 •
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.