#16100: "When placing a card on the canvas higher than my palette count, it did not draw a card for me."
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
It was move 44.
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
It was move 44.
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
It was move 44.
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
It was move 44.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
It was move 44.
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
It was move 44.
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Cal é o teu navegador?
Safari v13
Historial de informes
"Choose a card from your Palette and either discard it to the Canvas or place it face-down on top of the Draw Deck. --> If playing with Advanced Red7, do not draw a card for discarding. <-- You may not play a 7 if you cannot stay in the game at the end of your turn."
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
