Todos os informes
Informes de livingforestduel_displayed
#160723: "2 Solitary and 1 Varan did not take away action"
fixed: O erro foi amañado
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
At the beginning of the Turn ( Move 75)
I flipped a solitary card and preformed 1 action ( Move 77)
Later I revealed 1 VARAN
Then my opponent revealed the OWL solitary card (Move 88)
I now have 2 solitary + 1 varan and have made 1 action.
My turn should be over.
However, I was able to make 1 more action
Move 90, I extinguished fire.
Rules say that after 1 varan + 2 solitary + 1 action my turn should be over.
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Move 88 , Turn starts on Move 75
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
Historial de informes
8. Mar 2025 15:18 •
Jiiru • O erro foi amañado:
8. Mar 2025 17:14 • Thank you for this report!
The bug is fixed, it was a mistake related to the Sanki cards count that ended up not having controls on the solitary/gregarious visible symbols.
The bug is fixed, it was a mistake related to the Sanki cards count that ended up not having controls on the solitary/gregarious visible symbols.
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.