#158661: "The ice witch cannot fit in a water square with the rope and another item"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
284
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
284
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
284
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
284
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
284
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
284
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The ice witch can carry 2 items and therefore must be able to stand still on a water square with the rope and the flying carpet.
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.3
Historial de informes
what are you trying to do exactly ?
you cannot hold both rope and magic carpet in the water as objects cannot be in the water.
the only way is to stand on the rope, above water and therefore let it in the water.
You can pick the rope but not finish your move there.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
