Todos os informes
Informes de cuttle_displayed
#158411: "Opponent played a 9, returned a 9 to my hand, I couldn't replay it for several turns (4 I think)"
fixed: O erro foi amañado
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
A interface impediume facer algún tipo de acción que as regras autorizan
Descrición detallada
• Qué acción de xogo querías realizar?
After one turn, I should have been able to replay my 9• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
click the card, but it was greyed out (this was about move 52)• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
the card was just greyed out for 4 turns, then suddenly was able to be used again• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
Historial de informes
Harx • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
18. Feb 2025 11:39 • move 52 ish
Thanks for the great implementation btw!
Thanks for the great implementation btw!
PatrickDNerd • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
18. Feb 2025 16:03 • Hmm ... I'll see if I can reproduce this one.
For my own reference, here is the game log around the bug report:
Move 50 : Harx plays 9♣ for 9 points
Move 51 : Dizzoj plays 9♢, returning 9♣ to its owner's hand
Move 52 : Harx plays 6♣ for 6 points
Move 53 : Dizzoj adds 1 card(s) to their hand
Move 54 : Harx adds 1 card(s) to their hand
Move 55 : Dizzoj adds 1 card(s) to their hand
Move 56 : Harx adds 1 card(s) to their hand
Move 57 : Dizzoj plays 3♡, adding A♠ to their hand
Move 58 : Harx plays 9♣ for 9 points
Harx wins round 2
For my own reference, here is the game log around the bug report:
Move 50 : Harx plays 9♣ for 9 points
Move 51 : Dizzoj plays 9♢, returning 9♣ to its owner's hand
Move 52 : Harx plays 6♣ for 6 points
Move 53 : Dizzoj adds 1 card(s) to their hand
Move 54 : Harx adds 1 card(s) to their hand
Move 55 : Dizzoj adds 1 card(s) to their hand
Move 56 : Harx adds 1 card(s) to their hand
Move 57 : Dizzoj plays 3♡, adding A♠ to their hand
Move 58 : Harx plays 9♣ for 9 points
Harx wins round 2
PatrickDNerd • O erro foi amañado:
18. Feb 2025 16:58 • I found the problem.
Game state was tracked properly on the server, but the client was not instructed to re-enable that card when your next action is to draw from the deck.
This should be fixed now.
Game state was tracked properly on the server, but the client was not instructed to re-enable that card when your next action is to draw from the deck.
This should be fixed now.
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.