#156941: "Princess occupation gives a silverware on the "build whaling boat" space"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
around move 184
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
around move 184
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
around move 184
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
around move 184
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
around move 184
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
around move 184
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The "Princess" occupation card gave my opponent a silverware when they built a whaling boat. It should only work on a build house action space.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v133
Historial de informes
the card should only apply to house building moves and it also applied to boat building moves which kinda breaks the game
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
