Todos os informes
Informes de aquatica_displayed
#155965: "Conquer with more power than necessary"
notabug: Isto non é un erro
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Does not allow you to conquer when you have more power than necessary• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
197• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
Historial de informes
Hattusilis_III • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
1. Feb 2025 6:57 • img src="i.ibb.co/rK3vzHmY/IMG-1148.jpg
MGoulet • Isto non é un erro:
1. Feb 2025 14:46 • boardgamegeek.com/thread/2572422/questions-about-the-rules-start-here
Tenet #3 :
You can only 'overpay' if a portion of the last Coin or Power value gained is actually being used and all the other Coins or Power used in the action are used in full.
Tenet #3 :
You can only 'overpay' if a portion of the last Coin or Power value gained is actually being used and all the other Coins or Power used in the action are used in full.
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.