#155428: "My Unique was not able to use it's ability during Tiebreaker"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
see above
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
see above
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
see above
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
see above
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
see above
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
see above
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
see above
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v132
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
