#153696: "An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
11:14
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
11:14
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
11:14
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
11:14
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
11:14
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
11:14
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
An occupied raft was in the same hex as a kaiju for an entire round. The raft wasn't destroyed and the passenger was not displaced. The following turn the Kaiju was moved. The raft and passenger survived and the kaiju continued to function as usual
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v131
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
