#150526: "In the rules, we can choose when you play a joker or not."
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In the map of Switzerland, normally we can play a joker in the tunel and not a classic wagon because the joker can be use uniquely in tunel and not in the other way.
Can you correct this?
En français si l'anglais est mal dit : normalement on peut jouer des cartes joker au lieu de simple wagon car les jokers ne peuvent être utilisés que sur les routes normales et là on ne peut pas le faire. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v123
Historial de informes
Can you give an example of move you can't do in this party ?
You should take a look to TTR Switzerland rules!
- Locomotives count as a simple card, so you can take 2 visible locomotives in one turn.
- Jockers/Locomotives can only be used under tunnel, not in standard route.
See en.doc.boardgamearena.com/Gamehelptickettoride#Switzerland_map
Official rules : cdn.svc.asmodee.net/production-daysofwonder/uploads/2023/09/720114-T2RMC2-Rules_switzerland-ML-2017.pdf
Currently all non-jocker cards of the same color are taken before completing by jockers cards to build the route.
A good example for Switzerland : boardgamearena.com/bug?id=150569
For example,
If you have 6 red and 2 Locomotives, and you want to claim a 4 red tunnel and a 2 regular red route, and you are forced to use 2 extra cards to build the tunnel, you are hosed as it takes all 6 red cards, and then you can't take the 2 red route as you are left with 2 locos.
See imgur.com/gallery/bug-150526-qtIZaWX
Your problem is different from this bug.
Before trying to build a tunnel, you must choose with which color from your hand, you want to build it !
You don't choose a color. TTR choose for you the locomotive color :
"Dan Loeb tries to build a tunnel from Vaduz to Österreich with color locomotive."
And it is true, you have not the 3 locomotives needed to build the tunnel...
Since Joker's can't be used on regular routes, you need to be able to choose how many to use when claiming a tunnel AND when you have to pay extra cards.
Example: Trying to claim a 3 Yellow Tunnel with 2 extra due to tunnel dra., if you have 5 yellow and 4 jokers, you should be able to spend 1 yellow and 2 jokers on the tunnel, and 2 more jokers for the extra cards. But you should also be able to pay 3 Yellow for the tunnel and 2 more for the extra cards. AND you should be able to do any combination in between.
Cannot play the Map competitively without this option.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
